středa 19. července 2017

Bacha, zloděj chytá zloděje

Novodobé elektronické buzerace mi lezou krkem. Třeba do chytrého abstinenčního auta, v němž musíte nejprve nechrchlat na čidlo, aby nastartovalo, bych nesedl. Ovšem existují případy, kdy by nějaký vstupní proces nebyl na škodu. Třeba před prezentací na netu by člověk mohl formou testu prokázat aspoň základní mentální způsobilost. Například aby věděl, že v průběhu stavovského povstání neproběhla na Pražském hradě kastrace, nebo že před cestou k Jadranu není nutné lovit na půdě lasicovité šelmy, aby si za jejich kožky mohl dotyčný v Šibeniku koupit Karlovačko. Bohužel stránky v síti, na facebooku obzvláště, zakládá více lam než lumenů. Onehdy jsem na jednu roztodivnou narazil, na facebookovou skupinu „Bacha na ně!... Bohumín a krimin“. Neklekla mi klávesnice, to je celé. Mohl by to být sofistikovaný humor... jako že zloději zbytek slova ukradli. Ale vzhledem k dalším hrubkám a celkovému diletantství tato varianta padá. Na stránce mě ale neupoutal zhůvěřilý název, ale titulní fotka. Byla totiž moje. Frajeři si ji bez dovolení odněkud stáhli, prostě ji ukradli. U stránky, která na poukazovat na kriminalitu, je to legrační paradox. Normálně s fotkama caviky nedělám. Když někdo slušně požádá, dám mu. Jako holka po pár panácích na tancovačce. Ale tahle parta nepožádala, tak jsem kontaktoval správce stránky, abychom to nějak vyřešili. A musím konstatovat, že bizarnější rozhovor/chat jsem dlouho nevedl. Předně nevím, s kým jsem ho vedl, správce skupiny byl totiž hermafrodit. Jeho jméno bylo Lenča Novák (příjmení jsem pozměnil, ale i v originále bylo v mužském rodě), jako profilovou fotku měla ta osoba dvě nezletilé děti a během konverzace z ní vypadlo, že je zasloužilou matkou. Osoba měla problémy s vyjadřováním a pochopením základních pojmů... třeba co je to duševní vlastnictví. Zato byla ofrklá, arogantní a poslala mě k šípku s tím, že na mé názory není zvědavá a ať neotravuju. Tak jo. Bylo jasné, že v tomhle případě nebudu tou holkou z tancovačky. Zkřížím nohy a nedám. A tak jsem písnul chlapcům z facebooku, a než bys řekl švec, stránku s čórnutým snímkem zablokovali. Někdy je zkrátka nutné být nedajkou a dávat si bacha na zloděje, kteří křičí „Chyťte zloděje“.

Žádné komentáře:

Okomentovat