středa 7. října 2020

Pochcaná Česká televize

 Na TikToku, videosíti dětí a slabomyslných, právě běží výzva „pochčij si kalhoty“ (jak jsem zjistil díky pořadu Síťoviny na Mall.tv). A skutečně, dospělí lidé se točí, jak si chčijí do oblečených gatí. Normálního člověka samozřejmě hned napadne něco o zdegenerovaném lidstvu. Ovšem totéž mě tento týden napadlo při sledování České televize. Koukám večer na oblíbenou soutěž Kde domov můj. Celý díl fajn, soutěžící nabušení, Háma vtipný. Když tu jako blesk z čistého přichází závěrečná otázka: Kde se narodila klimatická aktivistka Greta Thunberg. Jako vážně? V soutěži s názvem KDE DOMOV MŮJ se ptají, kde se narodila skandinávská, psychopatická, mentálně narušená puberťácká záškolačka? Soutěž skončila, dojely titulky a já netušil, že šlo jen o začátek veřejnoprávního peklíčka. Po soutěži se totiž na obrazce objevil spot. Kreslený, na děti cílící. A v něm duhově animované!!! děti trousily moudra typu „Auta jsou zlá, dusí nás, zachraňme planetu atd.“ To už jsem zaktivizoval všechny síly a skočil po ovladači. Jenže ouha. Kdybych alespoň cvaknul na Novu nebo Primu, viděl bych Ordinaci, Slunečnou nebo jiný pořad pro ženy s laktační psychózou a účastnice Výměn manželek. Určitě bych z toho měl menší šok, než ten, který mě čekal na ČT2. Tam totiž naběhl další duchaplný spot. Na obrazovce začaly vyskakovat různé, údajně nenávistné výrazy, například „čmoudi“. Načež přišlo finále, záběr na člověka za vězeňským katrem a slogan „Za kecy v kleci“. A pod tím zmínka, že spot vyrobila cikánská agentura IQ Roma (spolupracující s cikánskou Romeou). Ponechme stranou zavádějící spojení zkratky IQ + Roma, možná jde o nějaký černý humor. A nechme ležet i to, že video vzniklo za naše peníze, peníze daňových poplatníků. Děsivé je, že ČT vysílá totalitní, fašistické výhrůžky, že je třeba lidi za názor posílat do kriminálu!
Trochu se chlácholím tím, že lid prostý a manipulovatelný na ČT nekouká. Ten má své bizáry na komerčních stanicích. A děti na telku nečumí vůbec. Ale stejně. Nikdy by mě nenapadlo, že sledovat, kterak si dementi chčijí do kalhot, je méně závadné a traumatizující, než koukat na Českou televizi.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat