sobota 21. října 2017

Losnu nebo Mažňáka?

Splnil jsem svou povinnost... nebo přesněji využil jsem svého práva volit. Zkrátka jsem hodil hlas do urny a šel jsem na pivo. Jednak proto, že byl pátek, ale také proto, že se to smí. Bývaly doby, kdy ve stínu uren a třepotajících se vlajek  panovala prohibice... Zkrátka jsem přišel do výčepu a tam se odehrála scénka, která ve zkratce, ale přitom naprosto přesně vystihla podstatu současných voleb. Jeden bodrý chlapík chtěl zažertovat a nahlas v lokále utrousil: Volili jste Losnu nebo Mažňáka? Načež zareagoval zdánlivě normálně vypadající manželský pár. „Mažňák?“ otázala se paní, „ten má na kandidátce osmičku, že?“ Smíchy jsme téměř upadli pod stůl, jenže ono to k smíchu až tak nebylo. I lidé tohoto druhu, tedy ducha mdlého, mohou volit. A bohužel tak činí. To se pak nemůžeme divit, že všichni lidé ducha mdlého hromadně a bez rozmyslu volí Mažnáka.

Žádné komentáře:

Okomentovat