pondělí 27. listopadu 2017

Slavíci ve vepříně

Božský Kája ostrouhal, zbylo na něj jen stříbro! Kabáty převálcoval Ortel! Tak nějak měly vypadat palcové titulky po sobotním slavičím galavečeru. Ale nevypadají. To proto, že se vracíme do éry, kdy nemohl slavíka vyhrát třeba Pražský výběr. Nebylo to a opět není ve „veřejném zájmu“. A tak parta z Musicy Bohemicy dala hlavy dohromady a špekulovala, jak by ty plzeňské vlastence/xenofoby (je to totéž, jen se tomu dnes jinak říká) vyšachovala. Už z prohlášení, že jim započetla jen loňské hlasy, je i analfabetovi jasné, že jich letos dostali víc. Mnohem víc. Tolik, že by sestřelili úplně všechny, i Káju v bílém kabátu. A to se přece nehodí, že? Proto pořadatelé vyrukovali s tím, že fanoušci Ortelu příliš horlivě lobovali na netu. Hmmm... a kdo to dnes jako nedělá? Tedy kromě Káji, ten to nemá zapotřebí. I mi osobně a všem v mém okolí přišel mejl i esemeska od našich kamarádů muzikantů, abychom jim poslali hlas. Já to tedy neudělal, protože mi tyhle metody nevoní. Proto i loudilská vyskakovací okna na facebooku, abych dal stránce Franty Vomáčky „To se mi líbí“,  hned mažu a blokuju. Jako svéprávný vím, co se mi líbí, a když budu chtít, vyjádřím to. Ale nebudu dělat něco jen proto, že to po mně někdo chce. Nejsem placená společnice. Takže hoši Grogovští, sorry, hlas jsem vám nedal, ale ke 34. místu samozřejmě gratuluju. Ale zpět k meritu... Argument pořadatelů je zkrátka z prstu vycucaný, neb to dělaj všici, a šlo jen o to, aby všechno zlato neshrábly nežádoucí živly. Že z nich tím dělají mučedníky a přihrávají další podporovatele, jim jaksi nedocvaklo. Škoda, mohla být na slavících legrace. Už při vyhlašování druhého místa cedila Jitka Schneiderová s kyselým ksichtem jméno kapely mezi zuby. A co teprv, kdyby to bylo první. To by i Mátožnému Nohovi vstávaly vlasy na umělé pleši.
K tématu letošního slavičího slonoporcelánství jsem si přečetl několik komentářů a blogů. Všichni autoři vnímali průser v podstatě stejně, až na jednu výjimku - mladou neomarxistku z Aktuálně.cz. Jednu z těch, kteří si za jméno malují srdíčko, jako ten týpek, co je po něm v Praze pojmenováno letiště. Ta ve svém komentáři vůbec neřešila machinace organizátorů a čachry s umístěním. Ne, jen se pohoršovala, jak se parta nácků vůbec může jakékoli ankety zúčastňovat. Tak nevím, co by soudružka navrhovala. Členy Ortelu rovnou postřílet, nebo jen poslat na nucené galeje... třeba bourat vepřín v Letech?

Žádné komentáře:

Okomentovat